Valve de control presiune si debit, Seria V

Toate valvele au o rata de operare nominala de 700 bari

Toate valvele sunt prevazute cu porturi NPTF pentru a asigura o utilizare fara pierderi la presiunea nominala

Toate valvele sunt vopsite, tratate sau placate pentru a asigura o rezistenta ridicata la coroziune

Tabel informatii suplimentare produs

Vezi tabelul

Valve de control presiune si debit, Seria V

 

Tip valva

Si numar model

 

Valva cu arc

V-82

V-182

V-8F

V-82: Pentru a regal viteza cilindrului. De asemenea, poate fi folosita ca valva de inchidere pentru mentinerea temporara a sarcinii. Porturi de 3/8” NPTF cu filet interior.

V-182:Similara cu V-82, dar cu porturi de ¼” NPTF cu filet interior.Pot folosi si pentru amortizare presiune manometru (si V-82)

V-8F:Similara V-82, dar cu masurare mai fina pentru control precis debit Nerecomandate ca supape de inchidere

Ventil de siguranta

V-91

V-91: Reglare foarte fina a debitului la iesirea din manometru, pentru a preveni ruperea indicatorului manometrului la eliberarea brusca a sarcinii sau presiunii

Valva de amortizare Auto Damper®

V-10

V-10:Sunt foarte folosite atunci cand presiunea manometrului trebuie monitorizata in aplicatiile cu ciclu ridicat. Nu este necesara reglarea. Porturi 1/2" NPTF cu filet interior si exterior pentru utilizarea adaptoarelor de manometru GA-1, GA-2 sau GA-4

Valva de retinere

V-17

V-17: Constructie solida pentru rezistenta la soc si operare cu cadere radusa de presiune. Se inchide lin, fara izbitura. Porturi de 3/8” NPTF cu filet interior.

Valva pilotata de retinere

V-42

V-42:Poate fi montata la cilindru pentru mentinerea sarcinii in cazul pierderii presiunii sistemului.Porturi de 3/8” NPTF cu filet interior.

Valva de retinere operata manual

 V-66, V-66NV, V-66F

V-66, V-66NV: Pentru aplicatii de mentinere a sarcinii cu cilindri cu simpla si dubla actiune. Valvele permit uleiului sa revina in rezervor atunci cand cilindru se retrage.

V-66F:Similara cu V-66, dar cu capacitate de masurare mai fina pentru controlul precis al debitului. V-66F nu este conceputa pentru mentinerea sarcinii.

 

Valva reductoare de presiune

V-152, V-152 NV

V-152: Limiteaza presiunea dezvoltata de pompa in circuitul hidraulic, limitand astfel forta impusa asupra altor componente. Supapa se deschide atunci cand se atinge presiunea setata.

Valva secventiala V-161

V-161: Pentru controlul debitului de ulei intr-un circuit secundar. Presiunea minima de operare: 140 bari